reede, veebruar 08, 2008

Should I give up or should I start over ...?

Ma hakkasin täna mõtlema, et ma olen ikka loll küll. Mul oleks praeguse seisuga umbes kaks ja pool korda rohkem sõpru, kui praegu, kui ma oleks jäänud inimestega suhtlema. Võtame kasvõi trenni. Seal oli mul tuttavaid küll ja veel, aga pärast seda, kui ma sealt trennist ära läksin, ei olema nendega enam edasi suhelnud. Või misiganes, mõned juhuslikud tuttavad...kui see teema, mille tagajärjel me tuttavaks saime enam aktuaalne pole, vajun ma automaatselt ära ja ei suhtle enam. Ja mul on sellest nii kohutavalt kahju, sest "tänu" sellele on mõned väga toredad ja tegelikult ka vajalikud inimesed mu elust sõna otseses mõttes lihtsalt ära vajunud. Ma peaksin seda kuidagi muutma, enne kui on hilja ja mul varsti enam ühtegi tuttavat-sõpra pole.

6 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Mnjap. Mul on kahjuks sama viga ja koos kahekesi me üks hea päev enam ei suhtlegi enam, nagu sinu käitumisest juba ilusti välja näeb. Jube kahju.

veebruar 10, 2008  
Blogger gretzz said...

Mh? Millest te, preili, seda järeldate?

veebruar 11, 2008  
Blogger gretzz said...

Aktuaalne teema, ehk siis kool sai läbi ja me oleme siiani edukalt suhelnud, ma ei näe põhjust, miks see nüüd muutuma peaks?

veebruar 11, 2008  
Anonymous Anonüümne said...

A siis hästi aga räägime millalgil kuskil kuidagi :P

veebruar 12, 2008  
Blogger Silja said...

Ja ma näen, kuidas te lasete minul ära vajuda ;)

Heh, see et sa hetkel ei masseeri, ei vabasta sind teatud (seljaväärakustega) inimestest!

veebruar 24, 2008  
Blogger gretzz said...

No ära siis vaju ära! :)

veebruar 26, 2008  

Postita kommentaar

<< Home