neljapäev, detsember 27, 2007

Ausalt, palun...

Miks inimsuhted nii kuradima keerulised olema peavad? Miks on nii, et see, keda ma tahan, ei taha mind ja seda, kes mind tahab, ei taha mina? See ei ole loogiline ju? Nii ei saa inimsugu jätkuda. Ma ei saa aru, kas ma olen mingi praak vms? Tegelikult. Ma olen vist liiga kole ja mõttetu jutuga, et kellelegi reaalset konkurentsi pakkuda. Kahju, raisk.
Aga mul olid maailma õige lahedamad jõulud ja ma olen selle eest kõikidele nendele inimestele tänulik. Tõesti. Ülitore oli. Nii ebaproduktiivset, ent samas täisulikku nädalat ei ole mul veel olnud. Ma loodan, et sellne asi kordub, kuigi see ei mõju mu unerežhiimile just eriti hästi :D

Ja südames on mingid asjalood,
seal pole enam nii kui oli varem.
Üks lootus minus õrna võrku koob,
mis kuulen nüüd või näen on järjest parem.

Ma tahan olla öö su akna taga,
ma tahan olla kardin akna ees,
ma tahan olla padi millel magad,
ma tahan olla kaelastsaati vees.

Aga ma kardan, et seda ei juhtu..

2 Comments:

Blogger rell said...

Aga sa ei tea ju veel midagi.
Ja ta ei tundu selline ringilaskja tüüp ka olevat.

Ja ära selle teise pärast muretse, ta saab üle, I know.

detsember 28, 2007  
Blogger gretzz said...

Ootame-vaatame, minul on igatahes päris huvitav praegu :P

jaanuar 02, 2008  

Postita kommentaar

<< Home